4 barát, 16 év, több mint 40 autó
Itt szeretnénk megmutatni a saját történeteinket...

R-Line és ami mögötte van
00____00




Think different...7R
- NIGHT PARADIZE -


Update in progress...
...7R HGP...
500+HP Loaded!
Elköszönt az A4 Sline a csoportból, a maga 2.5 v6 kivétlesen jó állapotban lévő 210 lovas diesel motorjával és valami egészen más kezdődött...2.0 Tfsi...VIP...just married...to be continued... ;)
Tádááám...Balázs garázsába az R32 után begurult a sárga aerokittes Porsche, a maga nem elhanyagolható 400 lőerejével...Részletek hamarosan...
Az M2-nek nagyon sikeres éve volt, nagyon sok helyen sikerült befutnia. Ahogy lenni szokott, elment a Touran, majd elment a BMW is és egy rövid ideig egy újabb R32 töltötte be az űrt, de nem sokáig. Az Airlift már szinte kötelező eleme a peremes felniknek.
Dávid végzett egy frissítést a Leonon, ami által ki is fakult, de persze ez abszolút csak előnyére válik a Cuprának meg a már jól bevált Radi8 felni.
A zöld opel utódja lett hosszú idő után a családi kombi. A legerősebb 2.5 V6 dízellel, 210LE-vel, ritka gyárilag mindehol S-Line felszereltséggel, amiben az S4 recaro ülések, solar tető és minden egyéb IS megtalálható. Ami még emeli a fényét az S4 fékeken és a 19"-os Motec felnin túl az airride futómű, amivel elég szépen fekszik.
A 4 karikás fanoknak ajánljuk a teljes galériát...jó böngészést. :)
Egy jó családi rohangálós? Balázsnak az M2 mellé dukál egy Touran...6R Golf motor (a forgalmiban is)...271le...egyedi külső...no more comment...nincs válasz...
Az M optik BMW hamar visszaváltozott a VW család egy ünnepi szériájára! Gáborunk ugyanis beujjított egy GTI-t ami a jubileumi 35. évfordulóra készült limitált szériából származik. Ezt több apróság tükrözi és a 235 LE gyárilag.
Aki a GTI szerelmese annak ajánlott megnézni az összes képet a diavetítőn...
Balázsnak a Focába nem jött össze az Airlift, MERT azt már egy M2-ben valósította meg. Ami a számára gyártott egyedi peremes Roti felnikre tette padlóra a bukócsövezett BMW-t.
A háromliteres, sorhatos S55-ös szívó 6 hengeres az M2-ben 'csak' 370Le-et teljesít (a csúcsnyomaték 500 Nm). Az M-es TwinPower Turbóval és a hétfokozatú M-es duplakuplungos váltóval 4,3 másodperc a 100-as tempó elérése. A Hungaroring célegyenesének végén pedig 210 km/h-s tempót is eléri.
Érdekesség: Az M2-ről történetileg érdemes tudni, hogy tulajdonképpen az unokája a BMW első turbómotoros sorozatgyártású, 2002 Turbo nevű modelljének, amely nem más, mint az 1973-ban megalapított M Sport részleg sikereit megalapozó modell.
"Szia Balázs vagyok! Tehát a Focus sztori: Sok átlagos és kevésbé átlagos autó után találtam ki hogy akarok magamnak egy ilyen autót is.2017 augusztusában hoztam magamnak Németországból az első tulajdonosától, aki mint később kiderült Ford fanatikus volt. Teljesen tiszta előélet, összes dokumentum, javítási számlák, összes kulcs, leinformálható km stb. Az autó 2010-es évjáratú, a 6022. darab a 11500 legyártott darabból. És ami lényeges volt: a zöld szín. Autó hazaért, ment rá az egyedi privát rendszám és gondoltam marad gyári. Aztán ahogy lenni szokott borult a terv és egymást követték a dolgok. Motort érintő módosítások: KMS Section 18 kipufogó rendszer, K&N légszűrő, Forge lefújószelep, Revo motortartó bakok, Roose Motorsport turbó csövek. Miután ezek megvoltak az autó utazott ki a Revo-hoz hogy szoftveresen is összehangolják az egészet. Az eredmény padon mérve és autózás közben is elég meggyőző lett... Külső módosítások: egyedileg az autóhoz gyártott Rotiform Las-R 19-es felni garnitúra, mivel 5x108-as osztókörrel igen nehéz normális kereket venni. H&R gewinde, valamint elöl egy visszafogott koptató található rajta. Hátul pedig a KMS rendszernek az egyenként 130mm átmérőjű végei jelentenek változást. Hátsó szárnyon édesapám aláírása látható megemlékezve róla, mint minden autómon.Belső módosítások: egyedileg gyártott és RS Carbon által karbonozott kormány, az összes belső karbon utánzatú burkolat kicserélve eredeti karbonra, a Recaro ülések hátulja szintén RS Carbon, Pleie bukóketrec az autó színére fújva. Itt fontos megemlíteni hogy a ketrec miatt az autó sehol nem lett fúrva faragva, gyári rögzítési pontok vannak felhasználva és egyedileg gyártott konzolok tartják magát a ketrecet a helyén! Ha már a kormány úgyis kesztyűs lett jöhetett mellé a CAE short shifter is hogy teljes legyen a kép. Így hirtelen ennyi. További tervek: vagy marad így és jön egy következő projekt vagy ha az nem jön össze akkor 3 részes Rotiform és egy Airlift Airride."
VW-es csapattagunk éles váltással átült egy full M optik BMW-be. Szolíd ültetéssel, sötétített hátsó lámpákkal, kis rendszámmal mutatkozott be a Hatvani Tuning Találkozón először...majd ilyen éles váltással jött egy újabb VW a bajor helyére.
A csapattag fekete GTI-je után, jött egy nagyobb társ a VW családból. A közkedvelt IV-es Golf, a klasszikus 1.9-el, kicsit húzva, kicsit R32 felé tendáló módosításokkal és az elmaradhatatlan peremes felnivel, ültetve...
- az autó a mai napig megvan és várja hogy valamilyen formában kész legyen -
Balázsunk kreativitását kiélte ezen a gyönyörű S3-mas AUDIdason. Airrel szerelt futómű, Radi8 arany felni és a többi...
Csapatunk oszlopos tagjának az RS6 előtt még volt a Seatos érában egy ritka, limitált számú, fekete, négykerekes TDI Cuprája. Az auzó sajátossága, hogy 4 személyes volt és nagyon Smoke and Charm...

A kék pólóból bögre és egy fekete GTI lett, ami akkoriban a maga teljesítményével eléggé szedte a lábát. Jelige: széles felni, szélesített sárvédők...
A kevesebb néha több, nem is kell egy jó turbós Leonra sokminden. Így a fekete Golf V utódja lett ez a piros Seat, ami már Rotiform kereken gurult...
Csapatunk oszlopos tagjánál általában egy autó nem marad sokáig. A R32-t követte nála ez a négykarikás RRS600-Plus, ahogy fogalmazott ez volt az etalon azóta is teljesítményben...Az autókról később lesz részletesebb bemutató is.
Haverom a Polojával, épp amikor az eleje átalakítás alatt volt átugrott hozzám, akkor készültek ezek a spontánfotók, meg videó, amiből aztán ez a kis Hoyopolo bemutató lett:
Az Opelnek viszonylag hosszú élete volt, bár nem is egy év alatt készült el. Az autó nagyon megosztó volt, de nagyon nagy volt a rajongásom az efféle stílus iránt. Ennek köszönhetően viszont nagyon sok jó és őszinte embert ismertem meg, fantasztikus élményekkel gazdagodtam. Peace out!
A Seat után aperitivnek jött egy Martini R32 és egy Porsche is a csapatba. A járművekről hamarosan részletesebben is beszámolunk.
A kezdet kezdetén...amikor mindenkit fertőzött az F&F láz, valahol kis csapatunknak is ott kezdődött az autók egyedivé alakítása. Már előtte is rajongtunk a kocsikért, technikáért, teljesítményért, mindig a magunkéra akartuk formálni őket...akkor ezekkel kezdtünk bele. Hamarosan megmutatjuk hogyan volt tovább...
A teljesítmény növelés mellett a még akkoriban újnak számított levegős futóművön hasalt a cupra...míg az astra 18"-on gurult, a poloban pedig brutál zene is volt...